Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CRASH (ΤΕΥΧΟΣ 5, ΜΑΪΟΣ 2011)

1. Η πραγματικά συγκλονιστική , ζωντανή συνέντευξή σας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, δημιούργησε τεράστια ερωτηματικά στους πολίτες. Ένα απ΄ αυτά: Πώς είναι δυνατόν τα Μ.Μ.Ε  να είναι «κλειστά» για το Μίκη Θεοδωράκη; Τι προσπαθούν να αποφύγουν; Τι -ενδεχομένως- φοβούνται; Και πως αντιδρά ένας άνθρωπος που αψήφησε τους Γερμανούς και τη χούντα;

Μ.Θ. Από το 1950 έως σήμερα όλοι λένε σε όλους ψέματα στον ελληνικό λαό, ο καθένας φυσικά για τους δικούς του λόγους. Παράλληλα ζούσαμε μέσα σε ένα καθεστώς ουσιαστικής υποτέλειας και οικονομικής εξάρτησης. Επομένως αυτό που φοβούνται οι κρατούντες είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και ακριβώς γι' αυτό όπως λέτε κι εσείς αψήφησα τους Γερμανούς και τη Χούντα, γιατί διέθετα δύο στοιχεία που λείπουν σήμερα: Θάρρος και αντικειμενικότητα. Δηλαδή βλέπω και λέω τα πράγματα όπως ακριβώς είναι, ενώ το Σύστημα και οι Εξουσιαστές κάνουν τα πάντα για να τα κρύψουν από τον λαό μας. Φυσικά στα ερωτήματα που έθεσα κι που θέτω -ερωτήματα ζωτικής σημασίας- δεν πήρα ως τώρα από πουθενά απάντηση, γεγονός που δείχνει τον πανικό των κρατούντων, γιατί για πρώτη φορά ίσως τους έκανα να καταλάβουν ότι παίζουν με τη φωτιά.

2. Η απόφασή σας για τη δημιουργία της «Σπίθας» με τη μορφή της «ειρηνικής επανάστασης» προέρχεται περισσότερο από την φανερή απογοήτευσή σας για τον τρόπο που ασκείται η εξουσία ή από τη δική σας επιθυμία να προσφέρετε «καλές υπηρεσίες»;


Μ.Θ.
Η πολιτική πείρα που απέκτησα συμμετέχοντας από το 1940 ενεργητικά σε όλες τις φάσεις του εθνικού μας βίου, με οδήγησε στην απόφαση να εκθέσω λεπτομερώς τις θέσεις μου σχετικά με την πορεία και τα προβλήματα της χώρας από κάθε άποψη προσθέτοντας και τα δικά μου ιδεολογικά πιστεύω ως προς το Αύριο. Αποφάσισα να τα παρουσιάσω σε πέντε ομιλίες, ώστε η πολιτική μου πρόταση να είναι όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη. Και ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα το γεγονός ότι
από την πρώτη ομιλία της 1.12.2010 το μήνυμα αγκαλιάστηκε και μετουσιώθηκε αυθόρμητα από τον ίδιο τον λαό, ο οποίος αυτοοργανώθηκε δημιουργώντας την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών, γεγονός που με ανάγκασε να συστρατευτώ κι εγώ, ενώ ειλικρινά δεν είχα τέτοια πρόθεση όταν ξεκίνησα.

3. Τι ουσιαστικά αποτελέσματα μπορεί να έχει ένα - αναμφίβολα διαρκώς ογκούμενο- Κίνημα Ειρηνικής Επανάστασης σε μια πολιτική, οικονομική και κοινωνική  κατάσταση  «αποσύνθεσης ιστού» όπου όλα θεωρούνται πλέον - ακόμη και η χρεοκοπία- δεδομένα και προερχόμενα από «ξένα κέντρα»;

Μ.Θ.
Εφ' όσον έχω πεισθεί ότι το Σύστημα έχει περάσει στο στάδιο της αποσύνθεσης και επομένως δεν μπορεί πια να διορθωθεί και να αλλάξει, η λογική οδηγεί στην άποψη ότι θα πρέπει να φύγει, γιατί έχει μεταβληθεί σε απόστημα που μολύνει τον εθνικό οργανισμό. Πώς όμως θα φύγει; Μόνο με τη δημιουργία ενός πανεθνικού-παλλαϊκού Μετώπου, ώστε να αντικατασταθεί το σημερινό Σύστημα από μια προσωρινή επαναστατική κυβέρνηση με ένα πρόγραμμα επικεντρωμένο στα συμφέροντα του ελληνικού λαού δίχως ξένη εξάρτηση.

4. Ζήσατε στη ζωή σας πολλές «ξενόφερτες» πιεστικές καταστάσεις. Τι σχέση και τι συνάρτηση έχει η σημερινή με τις παλαιότερες στην Ελλάδα;

Μ.Θ.
Η σημερινή παράδοση της εθνικής μας αυτοτέλειας από την κυβέρνηση στους ξένους αποτελεί την φυσική κατάληξη της ουσιαστικής παράδοσης της χώρας από το 1950 από το θρόνο και τους αστούς πολιτικούς στον απόλυτο έλεγχο των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ. Τελικά αφού μας κυβέρνησαν επί 60 χρόνια από το παρασκήνιο, αποφάσισαν να αναλάβουν οι ίδιοι τα ηνία της διακυβέρνησης της χώρας.

5. Πόση δύναμη για ενεργό «αντίσταση» μπορεί να κρύβει ένα λαός που έχει δεχτεί τόσα πολλά χτυπήματα και τόση προδοσία από ανθρώπους, φορείς, κόμματα, ακόμη και ιδέες που είχε στηρίξει και υποστηρίξει;

Μ.Θ. Αυτό θα εξαρτηθεί από τον βαθμό των πιέσεων που θα δεχθεί. Όπως είπα κάποτε, ο μέσος Έλληνας υποχωρεί, υποχωρεί, έως ότου νοιώσει ότι τον έχουν κολλήσει στον τοίχο. Οπότε γίνεται ή ραγιάς ή ήρωας.

6. Είναι άραγε, αυτή τη στιγμή, εχθροί του λαού μας το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο,  η Παγκόσμια Τράπεζα, η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα; Ή μήπως οι κύριοι εχθροί βρίσκονται πίσω απ΄ αυτούς τους τίτλους και εντός κάποιων δυνάμεων που μας επιβουλεύονται εθνικά, εδαφικά και πολιτικά;

Μ.Θ.
Με την υπογραφή ενός μονάχα υπουργού και κάτω από την πίεση του ΔΝΤ και της Ευρώπης των Τραπεζών, παραχωρήσαμε στους δανειστές μας τα πάντα: την εθνική μας αυτοτέλεια, τα εδάφη μας, τις θάλασσές μας, το υπέδαφος και τον υποθαλάσσιο χώρο, αρνηθήκαμε το δικαίωμα κάθε είδους συναλλαγής (πολιτική ή οικονομική) με ξένους εκτός των δανειστών και επί πλέον για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας δεν εξαιρέσαμε από αυτό το ειδεχθές ξεπούλημα ούτε τα αρχαία μας μνημεία. Χωρίς να ψηφίσει η Βουλή και να υπογράψει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας,  ο κύριος αυτός που υπέγραψε εκ μέρους της κυβέρνησης έβγαλε στο σφυρί την Ακρόπολη, τους Δελφούς, την Ολυμπία και την Επίδαυρο. Κι όλα αυτά βάσει ενός σχεδίου των ξένων «φίλων» μας, που από καιρό μας επιβουλεύονται εθνικά, εδαφικά και πολιτικά έχοντας δημιουργήσει ένα ισχυρό προγεφύρωμα με τη βοήθεια των Ελλήνων συνεργατών τους πάνω και μέσα στην «καρδιά» του ελληνικού κράτους και της ελληνικής κοινωνίας.

7. Υπήρξαν ποτέ στην ιστορία του 20ού αιώνα πραγματικού  «φίλοι» μας στο εξωτερικό; Και ποιοι;

Μ.Θ.
Ο κάθε λαός κοιτά το συμφέρον του, εκτός από τον Ελληνικό! Φίλοι δεν υπάρχουν παρά μόνο αν έχουν να κερδίσουν κάτι από εμάς.

8. « ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ:Η "ΣΠΙΘΑ" ΤΟΥ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΦΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ TΡOIKA» . Με ποιον τρόπο και με ποια μέθοδο αφού οι «ειρηνικές επαναστάσεις» χρειάζονται πολύ  προσεκτικότερο  σχεδιασμό από μια ένοπλη εξέγερση ή ένα στρατιωτικό πραξικόπημα;

Μ.Θ.
Σας είπα καθαρά τι πιστεύω για να διώξουμε το ΑΠΟΣΤΗΜΑ. Το ποια μορφή θα πάρει η παλλαϊκή Εξουσία, θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες και ιδιαίτερα από τις αντιστάσεις του Συστήματος. Εμείς με τις Σπίθες φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μέσα στην ελληνική κοινωνία ζωντανά θεμέλια που θα δημιουργήσουν και θα στηρίξουν την ενότητα του λαού. Η υπεράσπιση της πατρίδας, που είναι το πρώτο μας καθήκον, μας δίνει το δικαίωμα και την δύναμη να πείσουμε τους Έλληνες ότι κάθε είδους αντιθέσεις που αυτή τη στιγμή τον χωρίζουν, θα πρέπει να παραμεριστούν, φτάνει να συμφωνούν ότι το παρόν Σύστημα και οι ξένοι που το στηρίζουν είναι εχθροί της πατρίδας και ότι είμαστε ώριμοι ως λαός να αυτοκυβερνηθούμε ελεύθεροι και ανεξάρτητοι, με μοναδικό γνώμονα τα συμφέροντα του λαού και της πατρίδας.

9. Σύμφωνα με δήλωσή σας , « Τα χαρακτηριστικά απελευθερωτικού αγώνα θα πρέπει να έχουν οι αντιδράσεις των Ελλήνων απέναντι στα μέτρα που προωθεί και εφαρμόζει η κυβέρνηση με τις εντολές της Τρόικας». Πιστεύετε ότι ο «Έλληνας» που παρουσιάζεται επανειλημμένα  τόσο από τα διεθνή ΜΜΕ όσο και από μεμονωμένους πολιτικούς ως «βολεψάκιας», «οκνηρός», «καλοπερασάκιας», «αδιάφορος»  και διάφορα άλλα "κοσμητικά", είναι έτοιμος για ένα τέτοιο αγώνα;

Μ.Θ.
Ο ελληνικός λαός συνήθως γίνεται με τους κακούς χειρότερος, ενώ με τους καλούς καλλίτερος. Αυτό τουλάχιστον μας διδάσκει η ιστορία μας. Όταν επί 60 χρόνια κάθονται πάνω στην πλάτη του με το έτσι θέλω οι κάκιστοι, ήταν μοιραίο να θελήσει να ξεπεράσει τα βασικά τους χαρακτηριστικά και να γίνει χειρότερος απ' αυτούς. Όμως στις σπάνιες περιπτώσεις από το 1940 που είδε να μπαίνουν μπροστά οι κάλλιστοι, δηλαδή αυτοί που έβαζαν το συμφέρον του λαού επάνω ακόμα και από την ίδια τη ζωή τους, τότε είδαμε αυτόν τον ίδιο τον λαό να μεταβάλλεται σε αληθινό ήρωα. Το πρόβλημα λοιπόν σήμερα είναι αν εμείς οι ίδιοι τον πείσουμε ότι η αγάπη μας για την πατρίδα είναι ειλικρινής, ότι είμαστε σοβαροί και υπεύθυνοι και ότι διαθέτουμε την ηθική δύναμη και την πολιτική ευφυία να πραγματοποιήσουμε τις υποσχέσεις μας. Αν τελικά μας θεωρήσει «καλούς», τότε θα θελήσει να γίνει καλλίτερος διαψεύδοντας όσους μας θέλουν «βολεψάκηδες», «οκνηρούς», «αδιάφορους» και «καλοπερασάκηδες», γιατί αυτή η εικόνα ακριβώς τους συμφέρει για να μας εξοντώσουν ως χώρα και ως λαό.

10. «Βάζω εγώ σήμερα μια σπίθα και περιμένω να ακολουθήσουν κι άλλες» δηλώσατε. Ο κόσμος συγκινείται από σας, σας αγαπάει και σας πιστεύει αλλά μέχρι στιγμής, «νέες σπίθες» δεν έχουν φανεί. Δεν το έχουν αποφασίσει ακόμη; Κάποιοι τις «μπλοκάρουν», τις κρύβουν, τις πολεμάνε, τις απαξιώνουν; Κι αν ναι, πώς αντιδράτε;

Μ.Θ.
Πάντοτε η ιδέα τρέχει ταχύτερα από την πραγματοποίησή της. Έτσι και η ιδέα της Σπίθας μας βρήκε τεχνικά και οργανωτικά απροετοίμαστους, όχι μόνο για να τις βοηθήσουμε να οργανωθούν αλλά ακόμα και να τις  ανακαλύψουμε! Όμως φοβάμαι ότι η εικόνα που έχετε για το εύρος της υπάρχουσας οργάνωσής μας είναι εσφαλμένη, δεδομένου ότι μας λείπει το μέσον της προβολής. Εγώ που έχω γνωρίσει συνεχείς αποκλεισμούς και απαγορεύσεις, δεν συνάντησα ως τώρα μεγαλύτερη και ισχυρότερη προσπάθεια φίμωσης από το σύνολο των ελεγχομένων ΜΜΕ. Γνωρίζετε μήπως ότι ο κόσμος που κατέκλυσε το Βελλίδειο στην Θεσσαλονίκη ήταν διπλάσιος από εκείνον που έχουν συνήθως οι εν ενεργεία Πρωθυπουργοί και μάλιστα δίχως να γραφεί ούτε μια λέξη στον Τύπο; Ότι την επομένη της εκδήλωσής μας στο Ηράκλειο ο τοπικός τύπος είχε πρωτοσέλιδο τίτλο «Λαοθάλσσσα - Η μεγαλύτερη συγκέντρωση που έγινε ποτέ στην πόλη μας»; Πολεμάμε λοιπόν όπως οι 300 του Λεωνίδα υπό σκιάν. Γεγονός που το θεωρώ φυσιολογικό, δεδομένης της πρόθεσής μας να τους χτυπήσουμε κάποτε μετωπικά, για να καθαρίσει ο τόπος από την Κόπρο του Αυγείου. Άλλωστε από τώρα ο κύριος χαρακτήρας της κάθε Σπίθας πρέπει να είναι συγκρουσιακός σε μόνιμη καθημερινή βάση. Δεν είμαστε απλώς αντίπαλοι αλλά εχθροί, δεδομένου ότι τους θεωρούμε συνειδητά όργανα των ξένων.

Πέραν όμως της γενικευμένης και ποταπής αντιμετώπισής μας από τα μέσα επικοινωνίας και προβολής, είναι φυσικό να μας χτυπάνε με όλα τα μέσα από παντού. Προσωπικά δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει και δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να σας πω με υπερηφάνεια ότι όλοι οι εχθροί μου, με κορυφαία περίπτωση την Χούντα- έγιναν παρελθόν, ενώ εγώ δεν είμαι μόνο παρών αλλά μπορώ να κοιτάζω με σιγουριά και προς το μέλλον!

11. Έχετε μιλήσει - ή έχετε ίσως επιδιώξει να μιλήσετε- με  άλλες «πλευρές» για ανταλλαγή απόψεων, εντοπισμό κοινών σημείων, δημιουργία κάποιου «μετώπου»;

Μ.Θ. Είναι νωρίς ακόμα. Όλα εξαρτώνται από τους άλλους. Εμείς είμαστε έτοιμοι και ανοιχτοί σε κάθε πρόταση. Προς το παρόν όμως υπάρχει μεγάλη θετική κινητικότητα στη βάση του λαού.

12. Μια διαδικασία πρόωρων εκλογών, ανεξαρτήτως εκλογικού συστήματος, θα ήταν δυνατόν να αποτελέσει κάποιου είδους «βραχίονα» για την επιθυμητή - απ΄ όλους τους  Έλληνες νομίζω- αλλαγή; Και από ποιες υπάρχουσες δυνάμεις; Ξεχωρίζετε κάποια; Ή τις «αποκληρώνετε» όλες;


Μ.Θ.
Σας είπα: Θεωρώ ότι το πολιτικό μας Σύστημα στο σύνολό του διέρχεται περίοδο αποσύνθεσης. Επομένως τίποτα καλό δεν θα μπορέσει να προκύψει μέσα απ' αυτές, όσες αλλαγές και αν συμβούν. Έχουμε να κάνουμε με ένα απόστημα επάνω στη σάρκα της πατρίδας, που καθημερινά μας δηλητηριάζει. Εξ άλλου με το Μνημόνιο μας έχει δέσει χειροπόδαρα. Οπότε θα πρέπει να κοπούν όπως ο Γόρδιος Δεσμός με το σπαθί. Να θεωρήσουμε τα Χρέη, τα Δάνεια και τους τόκους άσχετα με τη θέληση και τα συμφέροντα του λαού μας, καθώς και όλες τις κατάπτυστες συμφωνίες που υπέγραψε ο κ. Παπακωνσταντίνου και που είναι ουσιαστικά παράνομες, δεδομένου ότι δεν εγκρίθηκαν από τα 3/5 των Βουλευτών. Ό,τι γίνεται σήμερα, είναι συνταγματικά άκυρο και πραξικοπηματικό. Όλα αυτά τα συσσωρευμένα χρέη και υποχρεώσεις είτε θα μας γονατίσουν τελειωτικά είτε θα πρέπει να θεωρηθούν ως μη γενόμενα κι αυτό μπορεί να το κάνει ο λαός μόνο με μια επαναστατική πράξη, έτοιμος και ώριμος να αντιμετωπίσει την οργή των τοκογλύφων και όσων πιστεύουν ότι βάλανε τελειωτικά το λαό μας στο χέρι τους. Γι' αυτό κι εμείς προετοιμαζόμαστε από τώρα για την τελική σύγκρουση αλλά και για την «επόμενη μέρα», με τη δημιουργία ενός νέου Συντάγματος και νέων θεσμών, καθώς και με λεπτομερή σχέδια για όλους τους τομείς της εθνικής μας ζωής.

Στην Κίνησή μας έχουν ενταχθεί πλήθος επιστημόνων και ειδικών, οι οποίοι έχουν αναλωθεί στην εκπόνηση του Προγράμματος της Παλλαϊκής Εξουσίας βασισμένης στον θεσμό της Άμεσης Δημοκρατίας με την ενεργητική συμμετοχή όλων των μελών μας. Χθες που βρέθηκα στην Κερατέα για να δω επί τόπου την κατάσταση πολιορκίας που ζει ο πληθυσμός μιας ελληνικής πόλης εν έτει 2011. Άνθρωποι οι οποίοι στην ουσία υπερασπίζονται το δικαίωμα προστασίας του ύψιστου αγαθού, του «καθαρού αέρα» που τους ανήκει. Σκέφθηκα λοιπόν εκεί να προτείνω στην Επιτροπή μας που ασχολείται με τους «Θεσμούς» να εξετάσει το δικαίωμα του πολίτη στον αέρα που αναπνέει. Διατύπωσα μάλιστα μια «αρχή». Ότι κανείς δεν υποχρεούται να αναπνέει τη βρωμιά του άλλου και επομένως αυτός και μόνο αυτός οφείλει να αναπνέει τη βρωμιά που ο ίδιος παράγει (λ.χ. λύματα και σκουπίδια). Έτσι η κάθε πόλη θα πρέπει να είναι υποχρεωμένη να αποθηκεύει και να εξουδετερώνει τις βρωμιές της αποκλειστικά μέσα στα γεωγραφικά της όρια. Ο «καθαρός αέρας» έτσι αποκτά την αξία ενός ύψιστου αγαθού, που θα προστατεύεται με εδικό άρθρο του νέου Συντάγματος. Εξ άλλου σήμερα υπάρχουν σύγχρονα μέσα που επιτρέπουν στο Παρίσι λχ., το περίφημο ΧΥΤΑ να βρίσκεται δίπλα στον Πύργο του Άϊφελ.

Και επειδή μιλάμε για καθαρό αέρα, ακόμα πιο πολύτιμος θα πρέπει να είναι ο καθαρός αέρας της Δικαιοσύνης. Η αίσθηση του Δικαίου αποτελεί βιολογική θα ΄λεγα ανάγκη για την ψυχική και ηθική υγεία ενός λαού. Η ατιμωρησία, ειδικά των κλεπτών του εθνικού πλούτου από τους πολιτικούς βάσει του Νόμου περί ευθύνης Υπουργών, έχει τραυματίσει βαθειά τον λαό μας. Γι' αυτό το πρώτο πράγμα που θα κάνει η επαναστατική κυβέρνηση είναι να τον καταργήσει αναδρομικά και να παραδώσει στη Δικαιοσύνη όλους τους ενόχους από το 1974 τουλάχιστον έως σήμερα. Οι ποινές που θα καθοριστούν με τον νέο νόμο θα προβλέπουν τη δήμευση των περιουσιών όσων καταδικασθούν σε πολυετή κάθειρξη, καθώς και τη στέρηση των πολιτικών τους δικαιωμάτων. Για όσους έχουν στείλει τα χρήματά τους έξω, στέρηση της ιθαγένειας και δήμευση της περιουσίας τους έως τρίτου βαθμού συγγενείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου